Povrat i reklamacije

POVRAT I RASKID UGOVORA


Ako ste se predomislili glede narudžbe naručenu robu možete vratiti bez objašnjenja, a narudžbu je moguće otkazati i prije nego li je poslana ili dostavljena na navedenu adresu. Za povrat robe potrebno je napraviti jednostrani raskid Ugovora o kupoprodaji i vratiti proizvod(e).

Trošak dostave u slučaju zamjene snosi kupac. Pakete poslane s naznačenom otkupninom ne preuzimamo. Ako je proizvod poslan oštećen ili onaj koji nije naručen, sve troškove zamjene i povrata snosimo MI.
Ako ne preuzmete naručenu robu, a ponovno zatražite slanje, zadržavamo pravo naplate dvostrukog iznosa poštarine koji u cijelosti prethodno mora biti izmiren na našem poslovnom računu.

Jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji
Moguće je napraviti jednostrani raskid Ugovora u roku 14 dana od dana kada ste primili pošiljku. Potrebno je popuniti Obrazac za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji sklopljenog na daljinu, poslati ga popunjenog nama na e-mail adresu info@leonaland.com.hr, upakirati robu u kutiju te vratiti ju nama poštom.
Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti

 OVDJE.

Da bi raskid navedenog Ugovora bio moguć i to u punom iznosu važno je da kupljena roba nije korištena te mora biti neoštećena, u istom obliku i u originalnom pakiranju. Ako je došlo do korištenja robe naši će djelatnici po primitku vraćene robe izvršiti procjenu stanja robe prema vidljivim znakovima uporabe i sukladno tome odrediti koliki će postotak povrata novca biti vraćen kupcu. Procjenu će izvršiti naši djelatnici u roku od 24 sata od prijema povrata robe. Nakon provedene procjene stanja korištenja robe povratno ćemo vas o tome obavijestiti. Povrat novca izvršavamo načinom na koji je uplata izvršena, tj. uplatom na račun ako je plaćanje izvršeno pouzećem, i to isključivo nakon primitka vraćene robe.

Predlažemo da prije potpisivanja dostavnog lista paket ne preuzmete, nego ga u prisustvu dostavljača otvorite i provjerite vanjski izgled naručene robe. Ako roba ima vidne nedostatke i oštećenja ili je riječ o proizvodima koje niste naručili nemojte preuzimati paket – dostavljač će ga vratiti natrag nama, a naši djelatnici će vas kontaktirati radi dogovora nove dostave ispravne robe ili eventualnog povrata sredstava u slučaju da roba koju želite nije dostupna.

REKLAMACIJE

Ako ste preuzeli naručenu robu te naknadno utvrdili oštećenja, nedostatke ili neispravnosti koji nisu nastali uslijed vašeg rukovanja i prije ili odmah nakon prvog korištenja proizvoda ili ako je riječ o robi koju niste naručili, javite nam se u roku od najviše 14 dana od dana preuzimanja proizvoda. U tom slučaju radit ćemo reklamaciju proizvoda koja uključuje preuzimanje starog proizvoda i dostavu novog bez dodatnih troškova za kupca, odnosno povrat sredstava ako novi artikl nije dostupan.
H2o obrt zadržava pravo nadoknade troškova nastalih u procesu povrata koji nije opravdan, tj. kada je isporučena roba ona koja je i naručena te nema nikakva oštećenja, nedostatke ili neispravnosti.

Molim popunite formular da biste zatražili (dobili) broj zahtjeva za povrat robe (RMA).

Vrh obrasca

Informacije o narudžbi

Informacije o artiklu i razlogu povrata

Razlog povrata: *

Artikl je otvoren?